این متن هایی که تو وبلاگم میذارم متن آهنگایی که تو این شبا گوش میدم

:( دلـ نوشتهـ هآیـ مَنـ :(

تـــهـــنـــآییــ هآیـمـ

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



این متن هایی که تو وبلاگم میذارم متن آهنگایی که تو این شبا گوش میدم

پای تو نشتم ببین که آخرش چی شد☺ آرزوهای قشنگم واسه تو سهم کی شد☺ دلــ ــــمو شکســ ــتی و رفتی پی کار خودت☺ اینا تقصیره توئه اون دل بیمار خودت دل بیمار خودت ☺ خیلی دلم ازت پره بد جوری از تو دلخوره☺ یه روز تلافی میکنه دل از دل تو میبره☺ قلـــ ♥ ــبمو پس فرستادی☺ خوب خودتو نشون دادی☺ من خودم خسته شدم پاشو برو تو آزادی........... میدونستم مزۀ عشقم دلتو میزنه ☺ دله تو یه تیکه سنگه خب محاله بشکنه☺ تورو دست کم گرفتم که این شد آخرش☺ هنوزم خاطرت اینجاس بیا بردار ببرش☺ خیــــــــ ــــــلی دلم ازت پره بد جوری از تو دلخوره ☺یه روز تلافی میکنه دل از دل تو میبره☺ قلـــ ♥ ــبمو پس فرستادی☺ خوب خودتو نشون دادی☺ من خودم خسته شدم پاشو برو تو آزادی............... خیـــــــــ ـــــــــلی دلم ازت پره بد جوری از تو دلخوره☺ یه روز تلافی میکنه دل از دل تو میبره☺ قلـــ ♥ ــبمو پس فرستادی☺ خوب خودتو نشون دادی ☺من خودم خسته شدم پاشو برو تو آزادیـــــــ....................♥محسن یگانه♥

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, ساعت 15:15 توسط سایانا